Kādēļ man neizdevās veikt iemaksu?

  • Konta pārbaudes procedūra: dažos gadījumos iemaksātie līdzekļi netiek pieskaitīti Jūsu konta atlikumam līdz netiek pabeigta konta vai maksāšanas metodes apstiprināšanas procedūra. Šādā gadījumā Jūs par to tiksiet pienācīgi informēts.
  • Līdzekļu iemaksas procedūra: pārliecinieties, vai pilnībā esat pabeidzis līdzekļu iemaksas procedūru. Piemēram, veicot iemaksu ar PayPal/Skrill (ja šī metode ir pieejama Jūsu reģionā), to nepieciešamas veikt no attiecīgās elektronisko maksājumu sistēmas mājaslapas.
  • Maksāšanas metode piesaistīta vienam kontam: katra maksāšanas metode var būt piesaistīta tikai vienam kontam. Jūs nevarēsiet veikt līdzekļu iemaksu, izmantojot savu debetkarti/kredītkarti vai elektronisko maksājumu sistēmas kontu, ja tas jau būs piesaistīts kādam citam tirdzniecības kontam.
  • Iemaksas limits: ja parādījies kļūdas ziņojums par to, ka sasniegts iemaksas limits vai iemaksu nav izdevies veikt citu iemeslu dēļ, lūdzu, vērsieties pie mums pēc palīdzības, spiežot uz saites “Rakstīt mums”.
Neguvāt atbildi uz savu jautājumu? Sazināties ar mums!
E-pasts

CFD ir sarežģīti instrumenti, un tiem ir augsts risks attiecībā uz strauju naudas zaudēšanu sviras finansējuma dēļ. 76,4% no šā produktu sniedzēja privāto ieguldītāju kontiem zaudē naudu, veicot CFD tirdzniecību. Jums būtu jāapsver tas, vai izprotat, kā CFD darbojas, un vai jūs varat atļauties uzņemties augsto naudas zaudēšanas risku.