Kādēļ es neesmu saņēmis apstiprinājuma vēstuli?
Atkarībā no valsts, kurā Jūs uzturaties, Jums var būt iespēja pieprasīt, lai uz Jūsu tirdzniecības kontā reģistrēto adresi tiek nosūtīta vēstule dzīvesvietas apstiprināšanai. Lūdzu, ņemiet vērā, ka šis pakalpojums nav pieejams visas valstīs. Lai pieprasītu šādu vēstuli, pieslēdzieties Plus500 platformai un spiediet "Izvēlne" → “Konts” → “Apstiprināt adresi” → “Nosūtīt man vēstuli”. Ja nesaņemiet vēstuli 3 nedēļu laikā, lūdzu, pārbaudiet Jūsu kontā reģistrētās adreses pareizību un nepieciešamības gadījumā sazinieties ar mūsu atbalsta komandu. Jums jebkurā gadījumā būs nepieciešams iesniegt dzīvesvietu apliecinošu dokumentu (komunālo pakalpojumu rēķina/bankas izraksta attēlu) atbilstoši mūsu normatīvajām prasībām.
Plus500 nepretendē uz oficiālas akadēmiskās iestādes statusu, kas ir saņēmusi atzīšanu no kādas valsts/valdības.